vineri, 13 august 2010

Prima postare

Pentru inceput imi doresc sa facem cunostinta,ma numesc Simona, am 22 de ani si sunt din Bucuresti.
Magazinul Booho-Made a aparut la inceputul acestui an, in Februarie 2010.La inceput au fost doar cateva brose din fetru , insa apoi bineinteles m-am indragostit cu adevarat de arta handemade si nu m-am mai oprit.Astfel in prezent aici puteti gasi portofele,portfarduri,gentute si accesorii.
Booho este mascota magazinului si incepe sa-si puna din ce in ce mai mult amprenta asupra tuturor creatiilor.
Ii plac foarte mult materialele colorate, vesele,imprimeurile haioase, si mereu ma convinge sa le folosesc pentru produsele mele.
Booho tine mult la fetele care ii poarta creatiile si de aceea face tot posibilul sa le ofere produse de o calitate cat mai buna.

Sper sa va simtiti bine alaturi de noi   ^_^

Niciun comentariu: